Rajin-rajin ler klik...

Islamic Widget

Ulang Tahun Perkahwinan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Disebaliknya tersembunyi hikmahNya

Ya Allah, bersamalah denganku di dalam menghadapi musibah ini. Semoga Kau menggantikan kesedihan ini dengan perkara yang lebih baik di dunia dan akhirat..." Amin ya rabbal alamin!

Tuhan tidak pernah menjanjikan bahwa langit itu selalu biru, Bunga selalu mekar, dan Mentari selalu bersinar...

Tapi ketahuilah bahwa Dia selalu memberi pelangi di setiap badai, Senyum di setiap air mata, Berkah di setiap cobaan, dan jawaban di setiap doa

Khamis, 28 Mei 2009

Salam Ukhuwwah!

Salam perkenalan buat semua pembaca blog ini. Semoga diberi taufik dan hidayah daripadanya. Blog ini sebagai catatan, yang akan merakamkan segala suka duka dalam menempuhi segala mehnah dan tribulasi kehidupan. Untuk suami tercinta, apa yang tertulis disini adalah suara hati seorang isteri, yang mana kadang kala tak terucap dibibir. Ketahuilah dirimu sentiasa dihatiku, dulu kini dan selamanya... Buat putera puteriku, kalian khazanah abah dan ummi yang tak ternilai dunia dan akhirat. Tangis dan tawa kalian penghibur dikala duka. Maaf, adakala ummi dihimpit waktu, jarang dapat bersama kalian ,tapi ummi sentiasa mencuba untuk memberikan yang terbaik kepada kalian. Duhai Aiman dan Deena, membesarlah kalian menjadi anak yang soleh dan solehah, menjadi penyejuk dimata dan penawar dihati.

Blog ini juga disediakan kepada sesiapa sahaja yang mempunyai rasa kasih di hati, kasih kepada Allah, kepada ibubapa, suami, isteri, anak-anak mahupun sesiapa sahaja. Semoga perkongsian antara kita akan memberi faedah kepada semua. Selamat membaca!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dengan Nama Allah

Kenangan Di Perlis

Nur Ilahi