Rajin-rajin ler klik...

Islamic Widget

Ulang Tahun Perkahwinan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Disebaliknya tersembunyi hikmahNya

Ya Allah, bersamalah denganku di dalam menghadapi musibah ini. Semoga Kau menggantikan kesedihan ini dengan perkara yang lebih baik di dunia dan akhirat..." Amin ya rabbal alamin!

Tuhan tidak pernah menjanjikan bahwa langit itu selalu biru, Bunga selalu mekar, dan Mentari selalu bersinar...

Tapi ketahuilah bahwa Dia selalu memberi pelangi di setiap badai, Senyum di setiap air mata, Berkah di setiap cobaan, dan jawaban di setiap doa

Khamis, 13 Ogos 2009

Kursus Orientasi Pensyarah Baru Kolej Matrikulasi

Kursus

Saya dan beberapa rakan pensyarah terpilih untuk mengikuti Kursus Orientasi Pensyarah-Pensyarah Baru Kolej Matrikulasi. Kursus berlangsung 9 - 12 Ogos baru-baru ni. Lucu jugak, dah hampir 3 tahun berkhidmat baru diberi kursus orientasi. Tapi tak kisah la... Sesekali berkursus dapat jugak melarikan diri sekejap daripada kesibukan kuliah dan tutorial. Boleh gak ubah2 angin.

Pihak kolej telah menyediakan bas untuk menghantar kami ke tempat kursus.. Pagi Ahad tu, saya minta suami menghantar saya ke tol Darulaman untuk menunggu bas. Agak teruja juga sebab dah lama tak pergi kursus dan dah lama tak merasa naik bas. Tapi sedih juga coz' terpaksa tinggal keluarga. Aiman tak pe lah sebab dah biasa tinggal dia dengan abahnya saja. Cuma Deena (saya transit kan dia di rumah tok nya)...tak penah tinggal banyak hari macam ni. Risau...tapi saya mohon supaya Allah permudahkan segala urusan.

Alhamdulillah Deena macam tahu2 aje yang ummi tak de kat rumah 2,3 hari. Tak banyak kerenah kata ibu saya bila saya telefon. Syukur...boleh la saya berkursus dengan tenang..

Tempat

Sebenarnya, kami berkursus di Tanjung Bungah Beach Hotel, Pulau Pinang. Tempatnya...ok. Not bad... Boleh la. Scenary pun menarik tepi pantai. Boleh release tension sikit. Cuma kami tak sempat ronda Penang sebab masa jadual kursus sangat 'pack'. Duduk kat hotel ja la. Tak dak masa nak jalan2. Jadi tak dak la ole-ole untuk dibawa pulang untuk family. Lain kali aje la...

Input

Apapun input yang diberi masa kursus tu bagus2 belaka. Banyak info2 yang sebenarnya saya pun tak berapa tahu, dan terjawab dalam kursus ni. Overall tak rugi pun datang kursus ni cuma masa 1st day tu rasa sayu sebab tinggal anak2. Lepas tu dah ok la, anak2 pun tak meragam sangat.

Ni jer gambar yang sempat saya ambil...

Posing sementara tunggu nak minum petang
Backdrop pentas
Katil saya...
Pemandangan dari tingkap bilik hotel
Sunset


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dengan Nama Allah

Kenangan Di Perlis

Nur Ilahi