Rajin-rajin ler klik...

Islamic Widget

Ulang Tahun Perkahwinan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Disebaliknya tersembunyi hikmahNya

Ya Allah, bersamalah denganku di dalam menghadapi musibah ini. Semoga Kau menggantikan kesedihan ini dengan perkara yang lebih baik di dunia dan akhirat..." Amin ya rabbal alamin!

Tuhan tidak pernah menjanjikan bahwa langit itu selalu biru, Bunga selalu mekar, dan Mentari selalu bersinar...

Tapi ketahuilah bahwa Dia selalu memberi pelangi di setiap badai, Senyum di setiap air mata, Berkah di setiap cobaan, dan jawaban di setiap doa

Jumaat, 7 Ogos 2009

Hari Interaksi MTD 2009/2010

Hari Jumaat lepas, berlangsunglah Hari Interaksi MTD 2009/2010 dimana saya bertindak sebagai penyelaras. Alhamdulillah, walaupun banyak faktor halangan segala-galanya dapat dilaksanakan sehinggalah acara yang terakhir.

Pagi Jumaat tu hujan turun sebelum Subuh lagi. Saya dah mula rasa bimbang, macam mana acara nak berlangsung dalam keadaan hujan lebat. Ketika keluar rumah pagi tu, jam 7.15 lebih kurang salah seorang AJK program menelefon saya, memaklumkan bahawa hujan masih berterusan. "Tak pe, kita ubah venue acara ke dewan" kata saya.

Memang agak kelam kabut, dengan keadaan AJK program yang masih termangu2 dan tak tahu nak mula dari mana. Sampai saja di kolej, saya terus ke dewan. Persiapan untuk explorace dan sukaneka masih belum sempurna. Terpaksa pula briefing sekali lagi kepada student. Hampir jam 8, hujan semakin reda walaupun langit masih kelam.

Akhirnya kami buat keputusan supaya acara dilangsungkan mengikut perancang asal, iaitu di Dataran Pelajar. Acara bermula agak lewat sebenarnya. Tetapi dengan komitmen yang diberikan oleh para pensyarah penasihat dan juga ajk program, setiap acara dapat dilaksanakan dengan jayanya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dengan Nama Allah

Kenangan Di Perlis

Nur Ilahi