Rajin-rajin ler klik...

Islamic Widget

Ulang Tahun Perkahwinan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Disebaliknya tersembunyi hikmahNya

Ya Allah, bersamalah denganku di dalam menghadapi musibah ini. Semoga Kau menggantikan kesedihan ini dengan perkara yang lebih baik di dunia dan akhirat..." Amin ya rabbal alamin!

Tuhan tidak pernah menjanjikan bahwa langit itu selalu biru, Bunga selalu mekar, dan Mentari selalu bersinar...

Tapi ketahuilah bahwa Dia selalu memberi pelangi di setiap badai, Senyum di setiap air mata, Berkah di setiap cobaan, dan jawaban di setiap doa

Rabu, 30 Mac 2011

Jalan-Jalan Pantai Merdeka

Last weekend bawa anak-anak berjalan ke Pantai Merdeka. Dah lama plan nak ke pantai tapi asyik tertangguh aje. Alhamdulillah minggu sudah Allah lorongkan kesempatan untuk kami ke sana.

Mulanya cuak juga, sebab sepanjang perjalanan hujan turun tak berhenti. Lebat pulak tu. "hurmmm...pantai mcmn ni" hati saya berdetik. Hujan-hujan mana best pegi pantai. "Hujan ni ummi, camner?" tanya suami saya. Mcm tau-tau pulak saya tengah berfikir ttg hujan dan pantai.

"Kita p je la bang. Kalau hujan jugak kita makan angin ataih keta ja..." saya berkata kepada suami..Paling tidak boleh berziarah kerumah adik saya Siti yang dah sebulan berpindah ke Sg. Petani.

Dari Jitra ke Sg. Petani dan ke Pantai Merdeka hujan mengiringi perjalanan kami.Pun begitu hati masih berharap agar cuaca cerah dipantai nanti.

Alhamdulillah,dengan izinNya sampai dipantai hujan sudah berhenti. Namun begitu kami sekeluarga tak mandi manda di pantai kerana air sedang pasang. Cukuplah sekadar berjalan-jalan mengambil angin ditepi pantai. Anak-anak pun hepi bermain di taman permainan, x kisah xdapat turun ke laut.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dengan Nama Allah

Kenangan Di Perlis

Nur Ilahi