Rajin-rajin ler klik...

Islamic Widget

Ulang Tahun Perkahwinan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Disebaliknya tersembunyi hikmahNya

Ya Allah, bersamalah denganku di dalam menghadapi musibah ini. Semoga Kau menggantikan kesedihan ini dengan perkara yang lebih baik di dunia dan akhirat..." Amin ya rabbal alamin!

Tuhan tidak pernah menjanjikan bahwa langit itu selalu biru, Bunga selalu mekar, dan Mentari selalu bersinar...

Tapi ketahuilah bahwa Dia selalu memberi pelangi di setiap badai, Senyum di setiap air mata, Berkah di setiap cobaan, dan jawaban di setiap doa

Jumaat, 3 Jun 2011

Selamat Ulang Tahun Yang Ketiga Deena

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Hari ni birthday Deena yang ketiga. Dalam kesibukan, kekalutan menghadiri kenduri perkahwinan sedara-mara tak sempat nak wish dalam blog saya ni. So, hari ni entry yang ter postpone lah yer. 

Deena...puteri kedua saya ni lain sikit dari abangnya. Saya perhatikan selepas Nuha lahir, Deena agak agresif dan suka memberontak. Mungkin nakkan perhatian, tambahan pula Nuha lahir ketika usianya 2 tahun lebih.Biasalah budak-budak kan. Sesekali mengimbas detik waktu kelahirannya, terasa seperti baru saja saya melahirkannya.

Deena, tahan lasak budaknya. Kalau setakat jatuh tertiarap dia akan bangun semula tanpa menangis. Namun seringkali tidak sabar dengan kerenah si abang. Terpekik terlolong lah bila Aiman menyakat dia. Nampak sedikit keras hati, sampai saya kadang-kadang hot temper dengan perangainya. Ada ketikanya lucu dengan pelbagai pertanyaan yang sering keluar daripada mulut mungilnya.

Apapun keadaannya, Deena ibarat kuntum bunga yang mengharumi mahligai kami. Harapan kami sebagai ibubapanya, semoga Deena membesar menjadi puteri yang solehah yang akan menjadi kebanggaan keluarga kami. InsyaAllah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dengan Nama Allah

Kenangan Di Perlis

Nur Ilahi