Rajin-rajin ler klik...

Islamic Widget

Ulang Tahun Perkahwinan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Disebaliknya tersembunyi hikmahNya

Ya Allah, bersamalah denganku di dalam menghadapi musibah ini. Semoga Kau menggantikan kesedihan ini dengan perkara yang lebih baik di dunia dan akhirat..." Amin ya rabbal alamin!

Tuhan tidak pernah menjanjikan bahwa langit itu selalu biru, Bunga selalu mekar, dan Mentari selalu bersinar...

Tapi ketahuilah bahwa Dia selalu memberi pelangi di setiap badai, Senyum di setiap air mata, Berkah di setiap cobaan, dan jawaban di setiap doa

Khamis, 28 Julai 2011

Aiman Bertanding Lagi


Ya, Aiman akan bertanding lagi. Kali ni mewakili Pasti Caw. Kubang Pasu ke peringkat negeri yang akan berlangsung di Merbok pada 30hb ni.

Untuk peringkat negeri ni Aiman akan bertanding dalam acara Hafazan dan juga Khutbah Jumaat. Kalau hafazan ok lah jugak. Sebab Aiman dah lalui masa peringkat cawangan hari tu. Tapi khutbah ni nak buat macam mana??? Abahnya latih kat rumah pun Aiman tak berapa nak ikut.

Hmmm...tak tau la macam mana nak bertanding hari Sabtu ni. Kalau ikutkan Aiman, dia lebih suka bertanding dalam acara nasyid. Memang nampak all out dia kalau bab nasyid ni. Tapi nama dia digugurkan pulak dari acara tu sebab nak beri tumpuan kat acara hafazan dan khutbah.

Tak pe lah Aiman. Macam mana pun, Aiman cubalah setakat yang terdaya. Ummi dan Abah akan sentiasa memberikan sokongan. Dengar kata tok wan, tok dan mak teh pun nak turun ke Merbok. Nak bagi sokongan kat Aiman. So, do the best nak! Menang atau kalah bukan persoalan. Biarlah pertandingan ini menjadi tempat Aiman  mengasah bakat dan mengutip pengalaman yang berharga

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dengan Nama Allah

Kenangan Di Perlis

Nur Ilahi