Rajin-rajin ler klik...

Islamic Widget

Ulang Tahun Perkahwinan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Disebaliknya tersembunyi hikmahNya

Ya Allah, bersamalah denganku di dalam menghadapi musibah ini. Semoga Kau menggantikan kesedihan ini dengan perkara yang lebih baik di dunia dan akhirat..." Amin ya rabbal alamin!

Tuhan tidak pernah menjanjikan bahwa langit itu selalu biru, Bunga selalu mekar, dan Mentari selalu bersinar...

Tapi ketahuilah bahwa Dia selalu memberi pelangi di setiap badai, Senyum di setiap air mata, Berkah di setiap cobaan, dan jawaban di setiap doa

Rabu, 19 September 2012

Akhirnya ku tukar juga handbag itu...

Hmmm...akhirnya...

Setelah menangguh untuk kesekian kalinya, maka hari Ahad lepas saya ajak suami ke pekan untuk merealisasikan hajat yang tertunda

BARU...Tak buang tag lagi tu ...he he
Sebenarnya ini rutin saya setiap tahun...tukar handbag. Selalunya bulan 4 @ 5 adalah masa untuk saya beli handbag baru. Inipun dah terlajak masa, dah masuk bulan 9 dah...

Tapi itulah...setahun cuma sekali. Kalau jadi dua kali setahun memang agak pelik la tu...

Dalam satu masa, saya cuma ada satu hand beg untuk digunakan. 

Tak kiralah dalam apa jua keadaan, ke ofis, ke majlis kenduri kendara, kepasar/pasar malam, makan angin, balik kampung, beg yang satu inilah yang saya usung .

Memang inilah sifat saya. Saya ni jenis yang bila beli sesuatu barang, pakai yang ituuulah sampai naik kusam atau pun koyak.

Tak reti lah pulak nak bergaya bagai...setiap hari bertukar hand beg atau kasut untuk di matchkan dengan baju yang saya pakai. Itu bukan saya...

LAMA...nak berdiri tegak pun dah tak larat, la'ih sungguh.
Dalam memilih beg tangan, bagi saya jenama bukan ukuran. Asalkan berkualiti dan harganya mampu milik, ia menjadi pilihan saya.

Tentang warnanya pula, saya cuma menggemari warna-warna yang gelap atau warna-warna pastel. Belum pernah lagilah saya beli handbag dengan warna-warna yang agak kontra. Bukan apa, warna-warna sebegini lebih mudah dipadankan dengan apa jua warna baju...:-)

Dan saya pastikan penggunaan optimum ke atas beg tu, sangat optimum sehinggakan bila saya tukar beg baru, beg lama tu dah tak tergamak nak diberikankan kepada orang lain. (kalau bagipun tak der orang yang nak kecuali cik tong...he he he) 






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dengan Nama Allah

Kenangan Di Perlis

Nur Ilahi