Rajin-rajin ler klik...

Islamic Widget

Ulang Tahun Perkahwinan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Disebaliknya tersembunyi hikmahNya

Ya Allah, bersamalah denganku di dalam menghadapi musibah ini. Semoga Kau menggantikan kesedihan ini dengan perkara yang lebih baik di dunia dan akhirat..." Amin ya rabbal alamin!

Tuhan tidak pernah menjanjikan bahwa langit itu selalu biru, Bunga selalu mekar, dan Mentari selalu bersinar...

Tapi ketahuilah bahwa Dia selalu memberi pelangi di setiap badai, Senyum di setiap air mata, Berkah di setiap cobaan, dan jawaban di setiap doa

Khamis, 27 September 2012

Thank's Wa

Kami lunch di Redza BKH hari ni. 


Dah lama tak kesana. Kalau saja-saja nak p lunch disana pun pikir bnyk kali. Kalau sekitar Arau ni bolehla main redah ajer.


Saya baru jer sembang2 dengan Ta, kalau dia nak menjenguk rumah dia kat BKH saya nak ikut sekali. Pas tu nak singgah ke Redzha, pekena tomyam putih ikan dia yang sedap tu. Huish...terbayang-bayang...


Alhamdulillah, Allah yang Maha Mendengar...disampaikan hajat saya tu melalui teman saya Salwa. Macam tau2 ajer Wa ni...:-)   Pelawaan Wa kami sambut dengan hati yang suka.


Thanks Wa, krn sudi belanja kami makan. Mudah2an dimurah rezeki , lain kali blh belanja lg ekk... He he he...

Tomyam isi ikan dia memang sedap...habis licin kami hirup
Wa pesan nasi goreng USA untuk kitorang semua (betul ker USA nih..he he he). Anyway rasanya sedap bila digandingkan dgn tomyam isi ikan tu.
Ayaq nyioq muda...ini pilihan saya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dengan Nama Allah

Kenangan Di Perlis

Nur Ilahi