Rajin-rajin ler klik...

Islamic Widget

Ulang Tahun Perkahwinan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Disebaliknya tersembunyi hikmahNya

Ya Allah, bersamalah denganku di dalam menghadapi musibah ini. Semoga Kau menggantikan kesedihan ini dengan perkara yang lebih baik di dunia dan akhirat..." Amin ya rabbal alamin!

Tuhan tidak pernah menjanjikan bahwa langit itu selalu biru, Bunga selalu mekar, dan Mentari selalu bersinar...

Tapi ketahuilah bahwa Dia selalu memberi pelangi di setiap badai, Senyum di setiap air mata, Berkah di setiap cobaan, dan jawaban di setiap doa

Rabu, 2 September 2009

12 hari Ramadhan...

Salam Ramadhan...

12 hari Ramadhan. Kehidupan tetap seperti biasa. Puasa atau tidak, urusan seharian tetap berjalan seperti biasa. Amanah dan tanggungjawab tetap dilaksanakan. Puasa bukan satu alasan untuk mengurangkan produktiviti.

Sebenarnya, minggu ini saya akan mengadakan kuiz untuk pelajar2 saya. Awal2 lagi saya dah pesan dengan mereka supaya bersedia. Dan semasa kuiz berlangsung, saya lihat masing2 tunduk, khusyuk. Boleh jawab atau tidak, wallahu a'lam. Tengoklah keputusannya nanti.

Tapi saya pasti mereka tentu akan mencuba yang terbaik. Kalau mereka berusaha bersungguh-sungguh tentu kejayaan akan mengiringi langkah mereka.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dengan Nama Allah

Kenangan Di Perlis

Nur Ilahi