Rajin-rajin ler klik...

Islamic Widget

Ulang Tahun Perkahwinan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Disebaliknya tersembunyi hikmahNya

Ya Allah, bersamalah denganku di dalam menghadapi musibah ini. Semoga Kau menggantikan kesedihan ini dengan perkara yang lebih baik di dunia dan akhirat..." Amin ya rabbal alamin!

Tuhan tidak pernah menjanjikan bahwa langit itu selalu biru, Bunga selalu mekar, dan Mentari selalu bersinar...

Tapi ketahuilah bahwa Dia selalu memberi pelangi di setiap badai, Senyum di setiap air mata, Berkah di setiap cobaan, dan jawaban di setiap doa

Khamis, 5 Mei 2011

Bon Voyage...


Dah siap packing barang...


Nuha pun nak enterframe juga...

Ahah...apsal lak tiba2 tajuk n3 mcm tu.. He he nak kemana tu... Ekceli kami sekeluarga x sabar2 menunggu masa untuk bertolak ke Pantai Timur. Apalagi...cuti-cuti Malaysia la... Heh heh..mengabiskan saki baki cuti yang ada. Next week dah start keje, no more holiday kay..

Sebenarnya trip ke Pantai Timur ni adalah anjuran(julung kalinya) Unit Pendidikan Islam dan Moral, Kolej Matrikulasi Kedah. Sapa lagi master mind nyer kalau bukan Cik Wa... Alahai.. terujanya...Lama dah berhajat ke Pantai Timur (bayangkan seumur hidup x penah ke sana, huh...sadis sungguh).

Hopefully trip ni berjalan lancar dan selamat. Ni 1st time travel ngan bas bawa bebudak tu. Harap2 diorang tak banyak kerenah...Semoga Allah permudahkan perjalanan kami ni dan pengalaman yang diperolehi manis-manis belaka...InsyaAllah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dengan Nama Allah

Kenangan Di Perlis

Nur Ilahi